Szerencsések vagyunk: . . . 13 éves az Alapítványunk!

Tudtuk, hogy most is jól érezzük majd magunkat Bogdányban!

Ez a két nap tényleg csodálatos volt!   Vigyor
Az esőt is elállítottuk - s a felhők felett sütött a nap - nameg a szívünkben is.

13. évesek vagyunk ! S lesz még néhányszor 13. . .

Jókat mulattunk a 13-as számmal kapcsolatos kreatív, szellemi ajándékaitokon  - sajnos az ehető műalkotásokat felfaltuk, de fotókon majd még láthatjátok.
Az fb-n már vannak képek, és itt is.  S íme Somogyi Petiék szuper montázsa  a 13. születésnapunkra  https://www.youtube.com/watch?v=zyT3Vt2R_bA

hogy ezeket az őszi nyüzsgés után itt nyugodtan is megnézhessétek. Érdemes.

A programot (túl)teljesítettük:

Kárpáti Zoli bá egész nap masszírozta a gyerekeket.

Volt köszöntő és tájékoztató aktualitásokról – pl. a nyertes pályázatokról, jogi és egyéb hasznos tudnivalók, a 2016. évi tervekről, a tavaszi koncertről.

Az ifjúságnak kézműves foglalkozások, karácsonyi ajándék-készítés, játszóház, készülés a délutáni, esti kimittud-ra, társasjátékok.

Szőnyi Zsuzsa diatetikus tájékoztatót tartott táplálkozásról ill. ajánlható tápszerekről.

A hölgyeket jól megtáncoltatta Ádok Marietta

A finom ebéd után:

Ifjúságnak:  vetélkedők, társasjáték, készülés a 13. szülinapra

Szülőknek, önkénteseknek : pszichoterápiás beszélgetés volt Radványi Katalinnal

majd Lukács Andi beszámolt a  Londoni Acttion Ducchenne-ről

Tukacs Erika pedig tájékoztatót tartott a speciális és általános biztosítási lehetőségekről - aki szeretne bővebb információt, írjon az Alapítványunkat létrehozó és működési feltételeit biztosító InterCode Kft. címére:  intercode.kft@gmail.com

A komoly programok után még komolyabban nekiláttunk bulizni: volt mit ünnepelnünk: 13. éves az Alapítvány! Sőt Finnországból külön csak nekünk  kéthéttel korábban Bogdányba látogatott a MIKULÁS! Neki is nagyon tetszett a fergeteges Ki mit tud -  buli  Kacsintás
A kiérdemelt ünnepi vacsora után kezdődött az újabb kényeztetés : koktél bár – Oberrecht Alma és Hegedűs Dani mester-mixerekkel

Hagyomány, hogy elutazás előtti éjszaka nincs takarodó - ezt most is betartottuk . . .

Vasárnap a késői reggeli után még ébredeztünk, beszélgettünk – elkészítettük az utravaló szendvicseket.

Majd : csomagolás,  búcsúzkodás és elutazás  . . .

Aki nem sietett haza, még csobbanhatott velünk a délutáni visegrádi wellness kényeztetésen  – hálásan köszönjük a Thermal Hotel Visegrádnak a lehetőséget!